Gençlik (H100) Aşısı

Detaylı Bilgi ve Randevu için Sizi Arayalım !

Gençlik Aşısı (H100 Aşısı) Nedir?

Deri, nemini kaybettiğinde derilerdeki nemi artıran bu gençlik aşısı, sarkma, deformasyon ve kırışıklıkları olan ciltlerin gençleşmesinde ve tedavisinde kullanılır.

Hyaluronik Asidin Uygulanabileceği Alanlar ve Uygulanma Şekli

Gençlik aşısı; cildin subkutan tabakaya ihtiyaç duyduğu vitamin, mineral, aminoasit ve kolajen bileşenini enjekte ederek uygulanır. Mezoterapi yöntemiyle 30 dakikalık bir uygulama ile uygulanan H100 aşısı, çene, boyun bölgesine uygulanabilir.

Hyaluronik Asidin Etkileri

Hyaluronik asit aşısının en önemli etkileri; mevcut hyaluronik asidin dokudaki ömrünün uzatılması ve aktivasyonunun sürekliliğinin sağlanması, cildin nem tutma kapasitesinin arttırılması ve dokuların onarılması, cildin elastikiyetinin sağlanması ve mevcut elastikiyetinin arttırılması, gençleşmenin hızlandırılması, muhtemel sarkmanın önlenmesi kas dokusunun desteklenmesi, gençleşmeyi destekleyerek yaşlanma etkilerini geciktirmek, cilt sıkılaştırmak, mimik çizgileri ve ince kırışıklıkları açmak, cildin parlaklığını artırmaktır.

Kimlerde Uygulanmamalı?

20 yaşından büyük kişilere uygulanmalıdır. Ayrıca H100 aşısı hamilelik döneminde uygulanamaz.

Gençlik Aşısı Süreci

Eğer hasta kan seyreltici ilaçlar kullanıyorsa veya aspirin kullanıyorsa, uygulamadan 2-3 gün önce kullanmayı bırakmalıdır. Enjeksiyonla gerçekleştirilen bir uygulama olduğu için, hasta çok hızlı bir şekilde kendiliğinden iyileşecek bir hassasiyete sahip olabilir. Hyaluronik asidin erken emilimini önlemek için hasta, sauna ve türk hamamı gibi çok sıcak yerlere gitmekten kaçınmalıdır.

EKOL DERMATOLOJİ KLİNİĞİ

Lokasyon
Mavişehir - Çiğli Kavşağı (EKOL SAĞLIK KAMPÜSÜ İÇİ) -İZMİR

BİZİ ARAYIN

Telefon Numaramız

BİZE YAZIN

Sizi dinlemekten mutluluk duyacağız
info@izmirekolhastanesi.com

ÇALIŞMA SAATLERİMİZ

Çağrı Merkezimize
7 Gün 24 Saat Ulaşabilirsiniz

İzmir Ekol Hastanesi

BAĞLANTILAR

Bilgi ve Randevu için numaranızı bırakın, Sizi Arayalım!

HEMEN ARA
WHATSAPP'DAN YAZ